Tulossa
Haluamme auttaa mahdollisimman monia uudistamaan ja kehittämään viestintää. Siksi tarjoamme säännöllisesti maksuttomia webinaareja ja kokoamme uudistushenkiset vuosittain yhteen Valonkumous-tapahtumassa. Avoimissa koulutuksissamme pääset sukeltamaan syvemmälle viestinnän strategisen kehittämisen aiheisiin.
Tapahtumat ja koulutukset – ilmoittaudu mukaan!
Webinaari: Viestintäkulttuurin muutoksella työyksinäisyyttä vastaan
Viestinnän kehittäjän valmennuspolku
Yhteistyötä ja yhteisöllisyyttä parantava viestintäkulttuuri
Vaikuttava ja henkilöstölähtöinen strategiaviestintä
Selkeää ja vakuuttavaa asiakasviestintää
Työyksinäisyyteen erikoistunut vuorovaikutusasiantuntija Johanna Viren puhuu siitä, millainen on työyhteisöviestinnän merkitys työyksinäisyydelle.
Tunnistatko tarpeen uudistaa organisaatiosi viestintää ja kaipaat tukea ja työkaluja? Tällä 4 kk valmennuspolulla lähdet konkreettisesti rakentamaan viestinnälle uutta roolia ja tekemään siitä entistä strategisempaa kokoneiden valmentajien ja testattujen työmenetelmien avulla.
Haluatko kehittää sisäistä viestintää työyhteisössäsi tai vahvistaa luottamuksen ilmapiiriä, jossa ihmiset viihtyvät ja voivat hyvin? Tässä koulutuksessa opit mitä hyvä yhteistyö, yhteishenki ja ihmisten hyvinvointi edellyttävät työyhteisön viestinnältä sekä miten parantaa arjen viestintää.
Koetko vaikeaksi viedä tavoitteet ja strategiat käytäntöön ja saada muutosta aikaan? Tässä koulutuksessa opit, miten muotoilla strategia ja viestiä siitä niin, että koko henkilöstö voi kokea sen omakseen ja innostua toteuttamaan tavoitteita yhdessä.
Haluatko oppia viestimään vaikuttavammin asiakkaidesi kanssa? Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat selkeästi, ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti eri kanavissa sujuvoittaen siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa.
Haetko tiimillesi jaksamista tukevaa valmennusta tai haluatko tarjota yhteisöllisyyttä ja muutoskyvykkyyttä edistävän oivalluttavan yhteisen hetken? Tästä valmennuksesta saatte inspiraatiota ja työkaluja jatkaa eteenpäin vahvempana, toisianne paremmin ymmärtävänä tiiminä.
Koetko digikanavien ja monipaikkaisen työn etäännyttäneen ihmisiä tai hankaloittaneen yhteistyötä tiimissänne? Tässä valmennuksessa opitte, mitä etäyhteys tuo ihmisten väliseen vuorovaikutukseen ja miten se pitää ottaa huomioon yhteisöllisyyden ja jaksamisen varmistamiseksi.
Haluatko todella parantaa asiakkaan kokemusta ja nostaa NPS-tuloksia? Kokemusta haastavista ongelmista suurin osa on tutkitusti viestinnällisiä. Tästä työpajakokonaisuudesta saat työkalut ymmärtää, mistä kenkä puristaa sekä konkreettiset työkalut kehittää asiakasviestintää.