Valmennukset ja koulutukset

Etsitkö innostavaa kouluttajaa, vaikuttavaa valmennusta tai oivalluttavaa puhujaa tulevaisuuden viestinnästä tai viestintätaidoista? Tulit juuri oikeaan paikkaan! Täältä löydät valmiiksi paketoimamme koulutukset, tiimivalmennukset sekä työpajakokonaisuudet. Kaikesta on muokattavissa juuri teidän tarpeidenne mukaan painotettu setti.

Vaikuttava ja henkilöstölähtöinen strategiaviestintä

Koetko vaikeaksi viedä tavoitteet ja strategiat käytäntöön ja saada muutosta aikaan? Tässä koulutuksessa opit, miten muotoilla strategia ja viestiä siitä niin, että koko henkilöstö voi kokea sen omakseen ja innostua toteuttamaan tavoitteita yhdessä.

Yhteistyötä ja yhteisöllisyyttä parantava viestintäkulttuuri

Haluatko kehittää sisäistä viestintää työyhteisössäsi tai vahvistaa luottamuksen ilmapiiriä, jossa ihmiset viihtyvät ja voivat hyvin? Tässä koulutuksessa opit mitä hyvä yhteistyö, yhteishenki ja ihmisten hyvinvointi edellyttävät työyhteisön viestinnältä sekä miten parantaa arjen viestintää.

Vakuuttavaa ja selkeää asiakasviestintää

Haluatko oppia viestimään vaikuttavammin asiakkaidesi kanssa? Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat selkeästi, ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti eri kanavissa sujuvoittaen siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa.

Tiimin muutoskyky ja vuorovaikutustaidot

Haetko tukea ihmisten jaksamista ja muutoskyvykkyyttä jatkuvien muutosten keskellä? Tästä valmennuksesta tiimi saa työkaluja hitsautua paremmin yhteen ja jatkaa eteenpäin vahvempana, toisiaan paremmin ymmärtävänä ja tukevana tiiminä.

Viestinnän kehittäjän valmennuspolku

Tunnistatko tarpeen uudistaa organisaatiosi viestintää ja kaipaat tukea ja työkaluja? Tällä 4 kk valmennuspolulla lähdet konkreettisesti rakentamaan viestinnälle uutta roolia ja tekemään siitä entistä strategisempaa kokoneiden valmentajien ja testattujen työmenetelmien avulla.

Toimiva työyhteisön viestintä etätyössä

Koetko digikanavien ja monipaikkaisen työn etäännyttäneen ihmisiä tai hankaloittaneen yhteistyötä tiimissänne? Tässä valmennuksessa opitte, mitä etäyhteys tuo ihmisten väliseen vuorovaikutukseen ja miten se pitää ottaa huomioon yhteisöllisyyden ja jaksamisen varmistamiseksi.

Asiakaskokemus kuntoon

Haluatko todella parantaa asiakkaan kokemusta ja nostaa NPS-tuloksia? Kokemusta haastavista ongelmista suurin osa on tutkitusti viestinnällisiä. Tästä työpajakokonaisuudesta saat työkalut ymmärtää, mistä kenkä puristaa sekä konkreettiset työkalut kehittää asiakasviestintää.

Kiinnostuitko? Kaikista teemoistamme on muokattavissa juuri teille sopiva paketti tai puheenvuoro. Ota yhteyttä ja sovitaan millainen!

Pyydä tarjous koulutuksesta
Pyydä tarjous puheenvuorosta
Palautteen keskiarvo koulutuksistamme
4,5/5

Tulossa olevat avoimet koulutukset - ilmoittaudu mukaan!

Viestinnän kehittäjän valmennuspolku

Tässä viestinnän kehittämisen valmennuksessa lähdet konkreettisesti rakentamaan viestinnälle uutta, strategisempaa roolia työpaikallasi. Avuksesi saat strategisen viestinnän huippuvalmentajat, toimiviksi testatut menetelmät sekä muiden osallistujien tuen.
Paikka:
Innovation Home Tampere / etänä
Alkaa:
14.01.2025
Kouluttajat:
Järjestäjä:
Valoria

Yhteistyötä ja yhteisöllisyyttä parantava viestintäkulttuuri

Tavat viestiä ja kohdata muita työssä vaikuttavat yhteistyön onnistumiseen ja yhteisöllisyyden kokemukseen. Tässä koulutuksessa opit mitä hyvä yhteishenki ja ihmisten hyvinvointi edellyttävät viestinnältä ja arjen viestintätaidoilta sekä miten viestintäkulttuuria voi parantaa.
Paikka:
Innovation Home Tampere / etänä
Alkaa:
04.02.2025
Kouluttajat:
Järjestäjä:
Valoria

Vaikuttava ja henkilöstölähtöinen strategiaviestintä

Suurin osa strategioista jää lähtötelineisiin, koska niistä ei osata viestiä tavalla, joka saisi ihmiset muuttamaan tapaansa toimia. Tässä koulutuksessa opit, miten muotoilla strategia ja viestiä siitä niin, että koko henkilöstö voi kokea sen omakseen ja innostua toteuttamaan tavoitteita yhdessä.
Paikka:
Innovation Home Tampere / etänä
Alkaa:
05.02.2025
Kouluttajat:
Järjestäjä:
Valoria Oy

Selkeää ja vakuuttavaa asiakasviestintää

Hyvä asiakaskokemus edellyttää kykyä huomioida asiakkaan tarpeet ja tilanne omassa tavassa viestiä. Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat selkeästi, ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti eri kanavissa sujuvoittaen siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa.
Paikka:
Innovation Home Tampere / etänä
Alkaa:
12.02.2025
Kouluttajat:
Järjestäjä:
Valoria