Viestinnän koulutus: Selkeää ja vakuuttavaa asiakasviestintää
Haluatko oppia viestimään vaikuttavammin ja sujuvoittamaan yhteistyötä asiakkaidesi kanssa? Kaipaatko tukea selkeiden, saavutettavien ja asiakaslähtöisten tekstien kirjoittamiseen?
Paranna asiakkaan kokemusta selkeämmällä ja sujuvammalla viestinnällä
Asiakkaan vakuuttaminen ja hyvä asiakaskokemus edellyttävät kykyä huomioida asiakkaan tarpeet, tilanne ja tunnelma omassa tavassa viestiä. Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat selkeästi, ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti ja sujuvoitat siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa erilaisissa kirjallista viestintää edellyttävissä kanavissa. Kuulet käytännön vinkkejä ja saat mukaasi toimiviksi testatut työkalut, joilla parantaa asiakkaan kokemusta viestinnän keinoin.
Koulutuksen sisältö
- Selkeä ja ymmärrettävä viestintä
- Äänensävyn ja inhimillisyyden merkitys asiakasviestinnässä
- Vaikuttavan viestinnän malli
- Mistä liikkeelle vaikuttavassa ja vakuuttavassa viestinnässä
Kenelle?
- asiakas- tai projektipäällikkö
- asiakasyhteyshenkilö tai asiakaspalvelija
- myyjä tai myynnistä vastaava
- asiakasviestinnästä tai asiakaskokemuksesta vastaava
Kouluttajat
Koulutusta Valoriassa vetää Sanna Sevänen.
Seuraava toteutus helmikuussa 2025
Koulutus järjestetään seuraavan kerran ti 12.2.2025 Tampereella, Finlaysonin alueella, mutta voit osallistua siihen myös etäyhteydellä Teamsissa.
Koulutus on kestoltaan 3 h, klo 12.00–15.00
Koulutuspaikan osoite: Innovation Home Tampere, Finlaysoninkuja 21 A, Tampere.
Huom! Järjestämme koulutusta myös tilauskoulutuksena, jolloin sisältö muotoillaan organisaation tarpeisiin.
Hinta
Valmennuksen hinta on 390 € + alv 25,5 %
Hintaan sisältyy materiaalit sekä kahvi tai tee iltapäivän tauolla.
Koulutus laskutetaan ilmoittautumisen jälkeen.
Lähde mukaan!
Haluatko oppia keinot selkeään ja vakuuttavaan asiakasviestintään? Ilmoittaudu helmikuun ryhmään tästä!
Jos sinulla on mitä vaan kysyttävää koulutuksesta, voit laittaa viestiä: Sanna (sanna.sevanen@valoria.fi) vastaa kysymyksiisi mielellään!