Viestinnän koulutus: Selkeää ja inhimillistä asiakasviestintää
Haluatko oppia viestimään vaikuttavammin ja sujuvoittamaan yhteistyötä asiakkaidesi kanssa? Kaipaatko tukea selkeiden, saavutettavien ja asiakaslähtöisten tekstien kirjoittamiseen?
Paranna asiakaskokemusta selkeämmällä ja inhimillisemmällä viestinnällä
Hyvä asiakaskokemus edellyttää kykyä huomioida asiakkaan tarpeet, tilanne ja tunnelma omassa tavassa viestiä. Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat selkeästi, ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti ja sujuvoitat siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa eri kanavissa. Kuulet käytännön vinkkejä ja saat mukaasi toimiviksi testatut työkalut, joilla parantaa asiakaskokemusta.
Koulutuksen sisältö
- Selkeä ja saavutettava viestintä
- Äänensävyn ja inhimillisyyden merkitys
- Vaikuttavan viestinnän malli
- Mistä liikkeelle selkeässä ja inhimillisessä kirjoittamisessa
Kenelle?
- asiakas- tai projektipäällikkö
- asiakasyhteyshenkilö tai asiakaspalvelija
- myyjä tai myynnistä vastaava
- asiakasviestinnästä tai asiakaskokemuksesta vastaava
Kouluttajat
Koulutusta Valoriassa vetävät Sanna Sevänen ja Kati Keronen.
Seuraava toteutus marraskuussa 2024
Koulutus järjestetään seuraavan kerran to 21.11.2024 Helsingin Kampissa, mutta voit osallistua siihen myös etäyhteydellä Teamsissa.
Koulutus on kestoltaan 3 h, klo 9.00-12.00
Koulutuspaikan osoite: Innovation Home Kamppi, Kansakoulunkatu 3, Helsinki.
Huom! Järjestämme koulutusta myös tilauskoulutuksena, jolloin sisältö muotoillaan organisaation tarpeisiin.
Hinta
Valmennuksen hinta on 390 € + alv 24 %
Hintaan sisältyy materiaalit sekä kahvi tai tee iltapäivän tauolla.
Koulutus laskutetaan ilmoittautumisen jälkeen.
Lähde mukaan!
Haluatko oppia keinot viedä strategiat konkreettisesti arkeen? Ilmoittaudu syyskuun ryhmään tästä!
Jos sinulla on mitä vaan kysyttävää koulutuksesta, voit laittaa viestiä: Kati (kati.keronen@valoria.fi, 040 576 1704) ja Sanna (sanna.sevanen@valoria.fi) vastaavat kysymyksiisi mielellään!