Viestinnän koulutus: Inhimilllistä ja selkeää asiakasviestintää

Haluatko oppia viestimään vaikuttavammin ja sujuvoittamaan yhteistyötä asiakkaidesi kanssa? Kaipaatko tukea asiakaslähtöisten tekstien kirjoittamiseen?

Paranna asiakaskokemusta selkeämmällä ja inhimillisemmällä viestinnällä

Hyvä asiakaskokemus edellyttää kykyä huomioida asiakkaan tarpeet, tilanne ja tunnelma omassa tavassa viestiä. Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat selkeästi, ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti ja sujuvoitat siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa eri kanavissa. Kuulet käytännön vinkkejä ja saat mukaasi toimiviksi testatut työkalut, joilla parantaa asiakaskokemusta.

Koulutuksen sisältö

  • Selkeä ja ymmärrettävä viestintä
  • Äänensävyn ja inhimillisyyden merkitys
  • Vaikuttavan viestinnän malli
  • Mistä liikkeelle selkeässä ja inhimillisessä kirjoittamisessa

Kenelle?

Koulutus sopii kaikille asiakastyötä tekeville, jotka kaipaavat työkaluja sujuvampaan asiakasviestintään.Voit olla esimerkiksi

  • asiakas- tai projektipäällikkö
  • asiakasyhteyshenkilö tai asiakaspalvelija
  • myyjä tai myynnistä vastaava
  • asiakasviestinnästä tai asiakaskokemuksesta vastaava

Kouluttajat

Koulutusta Valoriassa vetävät Sanna Sevänen ja Kati Keronen.

Seuraava toteutus syyskuussa 2024

Koulutus järjestetään seuraavan kerran to 21.11.2024 Helsingin Kampissa, mutta voit osallistua siihen myös etäyhteydellä Teamsissa.

Koulutus on kestoltaan 3 h, klo 9.00-12.00

Koulutuspaikan osoite: Innovation Home Kamppi, Kansakoulunkatu 3, Helsinki.

Huom! Järjestämme koulutusta myös tilauskoulutuksena, jolloin sisältö muotoillaan organisaation tarpeisiin.

Hinta

Valmennuksen hinta on 390 € + alv 24 %

Hintaan sisältyy materiaalit sekä kahvi tai tee iltapäivän tauolla.

Koulutus laskutetaan ilmoittautumisen jälkeen.

 

Lähde mukaan!

Haluatko oppia keinot viedä strategiat konkreettisesti arkeen? Ilmoittaudu syyskuun ryhmään tästä!

Jos sinulla on mitä vaan kysyttävää koulutuksesta, voit laittaa viestiä: Kati (kati.keronen@valoria.fi, 040 576 1704) ja Sanna (sanna.sevanen@valoria.fi) vastaavat kysymyksiisi mielellään!

Kati Keronen

Kati on tulevaisuusajattelija ja strategisen viestinnän uudistaja, joka tietää onnistumisen olevan hyvin johdetun yhteispelin tulos. Vastuualueena Valoriassa hänellä on tulevaisuuskeskustelujen ja osallistavan strategiatyön fasilitointi, johtamis- ja strategiaviestintä sekä asiakassegmentointi. Kati on rakastettu valmentaja, palkittu tietokirjailija sekä HHJ-pätevöitynyt rohkea uudistaja.
Katin syvä ymmärrys strategiasta haastaa uudenlaiseen ajatteluun ja tapaan viestiä.

Sanna Sevänen

Sanna on laaja-alainen viestinnän asiantuntija ja pitkän linjan viestintäkouluttaja, joka oivaltaa nopeasti olennaisen ja pystyy näyttämään sen myös muille. Vastuualueena Valoriassa viestintätaitojen vahvistaminen.
Sanna on selkeäsanainen ja innostava asiantuntija, jolla on erityistaito viedä vaikeatkin asiat konkreettiselle tasolle.
Asiakastarinat 02.05.2022
Asiakasta auttavat verkkosivut syntyivät sisältömuotoilulla
Asiakastarinat 16.03.2022
Asiakasymmärrys antoi myyntiin potkua
Blogi 19.09.2023
Toimiva hallinnon verkkopalvelu jäsentyy asiakkaan mielenliikkeiden mukaan