Kyky ymmärtää asiakkaan tunnetilaa ratkaisee

Asiakaskokemusta johdetaan liian ylätasolla. Tutkimusten mukaan suurin osa NPS:ää laskevista pettymyksistä syntyy arkisissa viestintätilanteissa ihmisten välillä eri viestintäkanavissa, kun asiakas kokee, ettei häntä kuultu tai hänen tilanteestaan välitetty. Asiakaskokemuksen kehittäminen jää kuitenkin useimmiten prosessitasolle ja yltää vain harvoin arjen kohtaamisten tuottamiin tunteisiin asti.

Tässä maksuttomassa webinaarissa Valorian Kati Keronen ja Sailerin Hannu Uotila avaavat, miksi jokaisen asiakkaiden kanssa viestivän taidot vaikuttavat NPS-tulokseen ja miten kokemuksen kannalta tärkeintä viestintäosaamista voi vaikuttavimmin parantaa.

Webinaarissa Kati ja Hannu esittelevät myös Valorian ja Sailerin yhdessä kehittämän ainutlaatuisen työpajakokonaisuuden, jonka tulokset näkyvät heti arjen työssä ja vaikuttavat NPS:ään asiakkaiden arvostamana asiakkaan tunnetilan ja tarpeet huomioivana viestintänä.

Maksuton webinaari tallennetaan. Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille osallistujille. Webinaarin keskusteluosuus on 45 minuuttia, ja sen jälkeen on varattu 15 minuuttia aikaa osallistujien kysymyksille. Keskustelua fasilitoi Ella Koota.

Tervetuloa ottamaan haltuun vinkit, joilla laitat asiakaskokemuksen kuntoon!

Tapahtuman tiedot ja ilmoittautuminen

Ajankohta: to 7.3.2024 klo 8.30 – 9.30
Kanava: Teams

Ilmoittaudu mukaan lomakkeella. Ilmoittautuneet saavat Teams-linkin sähköpostiinsa edellisenä päivänä 6.3. klo 16. Jos olisit ilmoittautumassa vasta tämän jälkeen, laita viestiä ella.koota@valoria.fi, niin saadaan linkki vielä sinullekin.