Viestinnän koulutus: Selkeää ja vakuuttavaa asiakasviestintää

Haluatko oppia viestimään vaikuttavammin ja sujuvoittamaan yhteistyötä asiakkaidesi kanssa? Kaipaatko tukea selkeiden, saavutettavien ja asiakaslähtöisten tekstien kirjoittamiseen?

Paranna asiakaskokemusta selkeämmällä ja ihmislähtöisemmällä viestinnällä

Hyvä asiakaskokemus edellyttää kykyä huomioida asiakkaan tarpeet ja tilanne omassa tavassa viestiä. Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat selkeästi, ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti ja sujuvoitat siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa eri kanavissa. Kuulet käytännön vinkkejä ja saat mukaasi toimiviksi testatut työkalut, joilla parantaa asiakaskokemusta.

Koulutuksen sisältö

  • Selkeä ja saavutettava viestintä
  • Vaikuttavan viestinnän malli
  • Äänensävyn merkitys
  • Mistä liikkeelle selkeässä ja inhimillisessä kirjoittamisessa

Kenelle?

Koulutus sopii kaikille asiakastyötä tekeville, jotka kaipaavat työkaluja sujuvampaan asiakasviestintään.Voit olla esimerkiksi

  • asiakas- tai projektipäällikkö
  • asiakasyhteyshenkilö tai asiakaspalvelija
  • myyjä tai myynnistä vastaava
  • asiakasviestinnästä tai asiakaskokemuksesta vastaava

Kouluttajat

Koulutusta Valoriassa vetää Sanna Sevänen.

Seuraava toteutus helmikuussa 2025

Koulutus järjestetään seuraavan kerran ti 12.2.2025 Tampereella, Finlaysonin alueella, mutta voit osallistua siihen myös etäyhteydellä Teamsissa.

Koulutus on kestoltaan 3 h, klo 12.00–15.00

Koulutuspaikan osoite: Innovation Home Tampere, Finlaysoninkuja 21 A, Tampere.

Huom! Järjestämme koulutusta myös tilauskoulutuksena, jolloin sisältö muotoillaan organisaation tarpeisiin.

Hinta

Valmennuksen hinta on 390 € + alv 24 %

Hintaan sisältyy materiaalit sekä kahvi tai tee iltapäivän tauolla.

Koulutus laskutetaan ilmoittautumisen jälkeen.

 

Lähde mukaan!

Haluatko oppia keinot selkeään ja vakuuttavaan asiakasviestintään? Ilmoittaudu helmikuun ryhmään tästä!

Jos sinulla on mitä vaan kysyttävää koulutuksesta, voit laittaa viestiä: Sanna (sanna.sevanen@valoria.fi) vastaa kysymyksiisi mielellään!

Sanna Sevänen

Sanna on laaja-alainen viestinnän asiantuntija ja pitkän linjan viestintäkouluttaja, joka oivaltaa nopeasti olennaisen ja pystyy näyttämään sen myös muille. Vastuualueena Valoriassa viestintätaitojen vahvistaminen.
Sanna on selkeäsanainen ja innostava asiantuntija, jolla on erityistaito viedä vaikeatkin asiat konkreettiselle tasolle.
Asiakastarinat 02.05.2022
Asiakasta auttavat verkkosivut syntyivät sisältömuotoilulla
Asiakastarinat 16.03.2022
Asiakasymmärrys antoi myyntiin potkua
Blogi 19.09.2023
Toimiva hallinnon verkkopalvelu jäsentyy asiakkaan mielenliikkeiden mukaan