Viestinnän koulutus: Selkeät ja vakuuttavat asiakasviestinnän tekstit

Haluatko oppia kirjoittamaan vaikuttavammin ja sujuvoittamaan yhteistyötä asiakkaidesi kanssa? Kaipaatko työkaluja selkeiden, saavutettavien ja asiakaslähtöisten tekstien kirjoittamiseen?

Paranna asiakkaan kokemusta selkeämmällä ja sujuvammalla viestinnällä

Kun haluat luoda hyvän asiakaskokemuksen, vakuuttaa asiakkaan ja saada viestisi perille, tarvitset kykyä huomioida asiakkaan tarpeet ja tilanne sekä taitoa tuoda huomiot näkyväksi teksteissäsi.

Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti ja sujuvoitat siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa erilaisissa kirjallista viestintää edellyttävissä kanavissa. Kuulet käytännön vinkkejä tekstien selkeyttämiseen ja saat mukaasi toimiviksi testatut työkalut, joilla parannat asiakastekstejä ja niiden avulla asiakkaan kokemusta.

Koulutuksen sisältö

  • Selkeän ja ymmärrettävän viestinnän perusteet
  • Asiakaslähtöinen otsikointi ja tekstin rakenne
  • Vaikuttavan viestinnän malli
  • Selkeä ja helppolukuinen kieli
  • Mistä liikkeelle vaikuttavassa ja vakuuttavassa viestinnässä

Kenelle?

Koulutus sopii kaikille, jotka kaipaavat työkaluja sujuvampaan asiakasviestintään. Voit olla esimerkiksi

  • asiakas- tai projektipäällikkö
  • asiakasneuvoja, asiakasyhteyshenkilö tai asiakaspalvelija
  • asiantuntija, jonka työhön kuuluu sisältöjen kirjoittaminen verkkopalveluun
  • myyjä tai myynnistä vastaava
  • asiakasviestinnästä tai asiakaskokemuksesta vastaava.

Kouluttajat

Koulutusta Valoriassa vetää selkeän ja saavutettavan viestinnän asiantuntija Sanna Sevänen.

Seuraava toteutus helmikuussa 2025

Koulutus järjestetään seuraavan kerran ke 12.2.2025 Tampereella, Finlaysonin alueella, mutta voit osallistua siihen myös etäyhteydellä Teamsissa.

Koulutus on kestoltaan 3 h, klo 12.00–15.00

Koulutuspaikan osoite: Innovation Home Tampere, Finlaysoninkuja 21 A, Tampere.

Huom! Järjestämme koulutusta myös tilauskoulutuksena, jolloin sisältö muotoillaan organisaation tarpeisiin.

Hinta

Valmennuksen hinta on 390 € + alv 25,5 %

Hintaan sisältyvät materiaalit sekä kahvi tai tee iltapäivän tauolla.

Koulutus laskutetaan ilmoittautumisen jälkeen.

 

Lähde mukaan!

Haluatko oppia keinot selkeään ja vakuuttavaan asiakasviestintään? Ilmoittaudu helmikuun ryhmään tästä!

Jos sinulla on mitä vaan kysyttävää koulutuksesta, voit laittaa viestiä: Sanna (sanna.sevanen@valoria.fi) vastaa kysymyksiisi mielellään!

Sanna Sevänen

Sanna on laaja-alainen viestinnän asiantuntija ja pitkän linjan viestintäkouluttaja, joka oivaltaa nopeasti olennaisen ja pystyy näyttämään sen myös muille. Vastuualueena Valoriassa viestintätaitojen vahvistaminen.
Sanna on selkeäsanainen ja innostava asiantuntija, jolla on erityistaito viedä vaikeatkin asiat konkreettiselle tasolle.
Asiakastarinat 02.05.2022
Asiakasta auttavat verkkosivut syntyivät sisältömuotoilulla
Asiakastarinat 16.03.2022
Asiakasymmärrys antoi myyntiin potkua
Blogi 19.09.2023
Toimiva hallinnon verkkopalvelu jäsentyy asiakkaan mielenliikkeiden mukaan