Haluatko sivuston, joilta löytää helposti etsimänsä ja joka vähentää turhia kyselyjä? Tässä webinaarissa kuulet, miten rakentaa käyttäjiä palveleva nettisivu tai intra.
Asiakaslähtöisesti muotoillut verkkosivut voivat parhaimmillaan vähentää jopa 80 % yhteydenottoja, kun asiakkaat löytävät etsimänsä itsenäisesti sivustolta. Asiakkaiden tarpeisiin vastaava sivusto säästää aikaa paitsi asiakaspalvelulta myös jatkuvalta sisällöntuotannolta.
Kuulet, miten pääset alkuun palvelevan verkkosivuston tai intranetin rakentamisessa ja miksi sivut kannattaa uudistaa perinteistä poiketen: ei tekniikka vaan sisältö ensin.
Saat käytännönläheisiä vinkkejä, joilla voit parantaa sivuston asiakaslähtöisyyttä missä sivuston elinkaaren vaiheessa tahansa. Opit myös, miksi sisältömuotoilun menetelmillä tehdyt sivustot ovat niin tehokkaita ja miten sisältömuotoilua on sovellettu tuloksellisesti julkisen sektorin ja järjestöjen verkkosivustoihin.
Webinaarissa asiantuntijoina ovat Valorian asiakaslähtöisten sisältöjen ammattilaiset Kati Keronen, Sanna Sevänen ja Ella Koota.