Viestinnän koulutus: Selkeää ja vakuuttavaa asiakasviestintää
Haluatko oppia viestimään vaikuttavammin ja sujuvoittamaan yhteistyötä asiakkaidesi kanssa? Kaipaatko tukea selkeiden, saavutettavien ja asiakaslähtöisten tekstien kirjoittamiseen?
Paranna asiakaskokemusta selkeämmällä ja ihmislähtöisemmällä viestinnällä
Hyvä asiakaskokemus edellyttää kykyä huomioida asiakkaan tarpeet ja tilanne omassa tavassa viestiä. Tässä koulutuksessa opit, miten kirjoitat selkeästi, ymmärrettävästi ja asiakaslähtöisesti ja sujuvoitat siten yhteistyötä asiakkaasi kanssa eri kanavissa. Kuulet käytännön vinkkejä ja saat mukaasi toimiviksi testatut työkalut, joilla parantaa asiakaskokemusta.
Koulutuksen sisältö
- Selkeä ja saavutettava viestintä
- Vaikuttavan viestinnän malli
- Äänensävyn merkitys
- Mistä liikkeelle selkeässä ja inhimillisessä kirjoittamisessa
Kenelle?
- asiakas- tai projektipäällikkö
- asiakasyhteyshenkilö tai asiakaspalvelija
- myyjä tai myynnistä vastaava
- asiakasviestinnästä tai asiakaskokemuksesta vastaava
Kouluttajat
Koulutusta Valoriassa vetää Sanna Sevänen.
Seuraava toteutus helmikuussa 2025
Koulutus järjestetään seuraavan kerran ti 12.2.2025 Tampereella, Finlaysonin alueella, mutta voit osallistua siihen myös etäyhteydellä Teamsissa.
Koulutus on kestoltaan 3 h, klo 12.00–15.00
Koulutuspaikan osoite: Innovation Home Tampere, Finlaysoninkuja 21 A, Tampere.
Huom! Järjestämme koulutusta myös tilauskoulutuksena, jolloin sisältö muotoillaan organisaation tarpeisiin.
Hinta
Valmennuksen hinta on 390 € + alv 24 %
Hintaan sisältyy materiaalit sekä kahvi tai tee iltapäivän tauolla.
Koulutus laskutetaan ilmoittautumisen jälkeen.
Lähde mukaan!
Haluatko oppia keinot selkeään ja vakuuttavaan asiakasviestintään? Ilmoittaudu helmikuun ryhmään tästä!
Jos sinulla on mitä vaan kysyttävää koulutuksesta, voit laittaa viestiä: Sanna (sanna.sevanen@valoria.fi) vastaa kysymyksiisi mielellään!