Asiakaskokemus kuntoon -työpajakokonaisuus
Yhdistä laadullinen asiakaskokemuksen videoselvitys asiakasviestinnän valmiuksien kartoitukseen ja asiakasviestinnän kehittämisen työpajoihin ainutlaatuisella tavalla. Tarjoamme paketin yhteistyössä Sailer Oy:n kanssa.
Paranna viestintätaitoja – parannat asiakaskokemusta
Asiakaskokemusta haastavista ongelmista suurin osa on viestinnällisiä. Asiakaskokemus kuntoon -työpajakokonaisuus auttaa ymmärtämään, mistä kenkä juuri teidän asiakasviestinnässänne puristaa ja tarjoaa työkaluja asiakasviestinnän kehittämiseen.
Työpajakokonaisuus tarjoaa vastauksia muun muassa seuraaviin, tyypillisiin asiakasviestinnän haastepisteisiin:
- Miten kommunikoida asiakkaan kanssa niin, että omat tavoitteet täyttyvät ja asiakas kokee tulleensa kuulluksi ja ymmärretyksi?
- Miten ennakoida asiakkaan tarpeita ja reagoida niihin riittävän ajoissa?
- Miten kommunikoida hankalissakin tilanteissa ratkaisukeskeisesti ja tavoitteellisesti?
- Miten sovittaa oma tapa viestiä asiakkaan tarpeisiin ja organisaation tavoitteisiin?
- Miten varmistaa, että asiakas ymmärsi asiat samoin kuin itse?
Tilaamalla työpajakokonaisuuden saat:
- Laadullisen videoselvityksen tärkeimmistä asiakkaidenne kokemusta heikentävistä tekijöistä asiakkaiden kertomana.
- Laadullisen kartoituksen asiakasviestinnän haastekohdista työntekijöidenne näkökulmasta.
- Selvitysten pohjalta räätälöidyt asiakasviestinnän kehittämisen työpajat valitsemallesi henkilöstöryhmälle tai infotilaisuuden koko henkilöstölle.
Saat mm. näitä hyötyjä:
- Tiedät, mitkä tekijät haastavat asiakaskokemusta juuri teidän asiakkaidenne keskuudessa.
- Saat käyttöösi vaikuttavan videokoosteen, jossa valitsemasi asiakkaat sanoittavat kokemuksiaan. Voit käyttää videokoostetta muissakin kehittämishankkeissasi.
- Saat ymmärryksen siitä, mikä asiakasviestintää haastaa henkilöstön näkökulmasta.
- Valmentavalla otteella toteutetut työpajat, joiden opit siirtyvät nopeasti käytäntöön.
Ota avuksesi laadullisen tutkimuksen ja asiakasviestinnän parhaat ammattilaiset
Työpajakokonaisuus yhdistää Valorian ja Sailerin osaamiset asiakkaidesi ja henkilöstösi parhaaksi. Valorialla on runsaasti kokemusta asiakaskommunikaation taitojen kartoittamisesta ja tarvittavien asiakasviestinnän taitojen tuloksellisesta valmentamisesta. Sailerilla puolestaan on vahva laadullisen videotutkimuksen osaaminen.
Kiinnostuitko asiakaskokemuksen kehittämisestä kanssamme?
Laita viestiä alla olevalla lomakkeella, niin palaamme sinulle sähköpostitse ehdottaen sopivia hetkiä tapaamiselle yhdessä Valorian ja Sailerin kanssa. Voit myös soittaa joko Valorian Kati Keroselle (040 576 1704) tai Sailerin Päivi Mustajärvelle (040 550 1910).