Koulutukset ja puheenvuorot
Etsitkö inspiroivaa puhujaa, innostavaa kouluttajaa tai oivalluttavaa työpajojen fasilitoijaa strategiaviestinnän, asiakasymmärryksen tai strategisen viestinnän aiheista? Tulit juuri oikeaan paikkaan!
Uudistumista edeltää innostus
Valorialaiset tunnetaan strategisten viestintäkyvykkyyksien vahvistajina sekä johtamis- ja vaikuttamisviestinnän uudistajina. Uskomme, että uudistumista edeltää aina innostus ja kyky nähdä mahdollisuuksia. Meitä on kehuttu inspiroiviksi ja innostaviksi kouluttajiksi ja puhujiksi. Kurkkaa alta esimerkkejä tarjonnastamme – kaikista tällä sivulla olevista teemoista räätälöimme sinulle ilolla puheenvuoron vartista tuntiin, koulutuksen tunnista koko päivän vetoihin tai 1,5–3 tunnin työpajan tai niiden sarjan.
Pyydä tarjous koulutuksesta
Pyydä tarjous puheenvuorosta
Palautteen keskiarvo koulutuksistamme
4,5/5
Tulevat koulutukset ja puheenvuorot
Menneet koulutukset
Tehosta viestintää selkeän kielen keinoin
AlmaTalentin digitaalisessa koulutuspalvelusta Seduosta löydät Laura Niemen koulutukset Tehosta viestintää selkeän kielen keinoin ja Näin konseptoit tuottavan viestintäkanavan. Parikymmenminuuttisilla videoilla voit virkistää muistiasi tai oppia uutta.
Reklamoijasta kantikseksi – näin vastaat vihaiselle asiakkaalle
AlmaTalentin digitaalisessa koulutuspalvelusta Seduosta löydät Kati Kerosen koulutukset Reklamoijasta kantikseksi – näin vastaat vihaiselle asiakkaalle, Asiakaskokemus kirjallisessa viestinnässä ja Vinkit sisältötyön johtamiseen ja koordinointiin. Parikymmenminuuttisilla videoilla voit virkistää muistiasi tai oppia uutta.
Uuden ajan viestintästrategia
Millainen viestintästrategia tekee viestinnästä osan liiketoiminnan ydintä, ihan jokaisen työtä? Sellainen, joka nostaa katseen viestintätiimin omista tavoitteista koko organisaation viestintäkyvykkyyden kehittämiseen. Silloin linjataan viestinnän rooli koko organisaatiossa ja kytketään viestintä osaksi yhteisten tavoitteiden saavuttamista. Tuloksena on innostumista yli tiimirajojen.
Vakuuttavaa tulosta sisältöstrategialla
Sisältöstrategian menetelmistö ja työkalut tutuksi yhden päivän mittaisessa tehokoulutuksessa. Koulutus on osa Rastor-instituutin tutkintotavoitteista Copywriter-koulutusohjelmaa.
Miten kaadat viestintämuurit
Uudistuva organisaatio uudistaa myös viestintänsä. Tässä puheenvuorossa kuulet, miksi viestintä on tässä ajassa entistä tärkeämmässä roolissa uudistumisen mahdollistajana ja miten viestivää organisaatiota johdetaan.
Exceleistä kohti markkinointiautomaatiota
Mitä markkinoinnin automaatio edellyttää ja mistä lähteä liikkeelle? Entä mistä konkreettisesti puhutaan, kun puhutaan dataohjauksesta tai automaatiosta? Maksuton webinaari yhdessä Rastor-instituutin ja Valorian asiakkaan Fidelix Oy:n viestintä- ja markkinointipäällikkö Salme Lassilan kanssa tarjoilee parhaat vinkit dataohjautuvaan markkinointiin.
Strategiatyön ja viestintästrategian rooli ajatusjohtajuuden rakentamisessa
Haluatteko rakentaa yrityksellenne aseman oman alanne ajatusjohtajana? Tässä Bonfire-webinaarissa pureudutaan siihen, mitä tämä strateginen päätös käytännössä tarkoittaa ja miten ajatusjohtajuuden avulla voi ravistella totuttuja tapoja sekä kasvattaa tai luoda kysyntää.
Suunnitelmallinen sisältöstrategia ja digisisällöt
Mikä sisältöstrategia oikeastaan on? Miksi se on niin ajankohtainen juuri nyt? Kenen sellainen kannattaa tehdä? Päivän koulutus on osa ProComin viestinnän ammattilaisille suunnattua kokonaisuutta, mutta siihen voi osallistua myös yksittäisenä koulutuspäivänä. Tule nappaamaan vinkit ja esimerkit, joita voit heti soveltaa käytäntöön.
Inhimillisyys ratkaisee palvelukokemuksen myös digiajalla
Kyky kohdata ratkaisee asiakaskokemuksen digiajallakin. Itse asiassa kohtaamisten merkitys kasvaa sitä mukaa, mitä pidemmälle asiakkaat hoitavat asiansa itse. Tässä Lean asiakaspalvelu -seminaarin puheenvuorossa pureudutaan siihen, millaisia taitoja asiakaspalvelun viestinnältä tarvitaan.
Visio strategian moottorina
Miksi visio ja visiosta viestiminen on niin tärkeää epävarmana aikana? Seminaaripuheenvuoro Peilin Paikka -tapahtumassa.
Tunneälykäs viestintä
Tunteiden ymmärtäminen ja niihin vaikuttaminen on noussut viestinnän kovaan ytimeen viimeaikaisen aivotutkimuksen vahvistettua tunteiden ylivoiman ihmisen päätöksenteossa. Tästä koulutuksesta saat perustiedot tunneälykkäästä viestinnästä ja opit, miten rakentaa tunneyhteyttä viestinnällä.
Asiakaskokemus on ennen kaikkea viestintää
Asiakaskokemus syntyy kohtaamisista kasvokkain ja eri kanavissa. Se on aina yksittäisen asiakkaan tunne siitä, miten kohtaaminen on sujunut ja palvellut hänen tarpeitaan. Kyse on siis viestinnästä – miten asiakkaan kokemusmatkaa voidaan johtaa, ja mitä taitoja organisaatiossa tarvitaan, jotta haluttu asiakaskokemus voidaan saada aikaan yhdessä?
Älä tule paha maine, tule hyvä maine
Julkisen alan tiedottajien vuosittaisessa viestintäpäivässä puhutaan maineesta. Miksi julkihallinnossakin kannattaa tehdä mainetyötä, kenelle se kuuluu ja miten mainetta voi hoivata entistä vahvemmaksi? Inspiroiva alustus ja työpaja.
Kirjoita vaikuttavasti verkkoon ja blogiin
Puolen päivän koulutus tarjoaa toimiviksi todetut vinkit vaikuttavien verkko- ja blogitekstien suunnitteluun ja kirjoittamiseen. Avainsanat ovat asiakaslähtöisyys ja selkeys! Koulutus on osa Rastor-instituutin tutkintotavoitteista Sisällöntuottajan koulutusohjelmaa.
Asiantuntijoiden rooli ja sitouttaminen viestintään
Nappaa tästä inspiroivasta ja käytännönläheisestä koulutuksesta parhaat vinkit viestintäkulttuurin kehittämiseen ja siihen, miten innostaa ja sitouttaa asiantuntijoita viestintään. Koulutus on osa ProComin viestinnän johtamisen koulutuskokonaisuutta.